FAQ

Co je SLA a smluvní garance dostupnosti služeb?

Service-level agreement (SLA) je termín, který označuje smlouvu sjednanou mezi poskytovatelem služby (Google) a jejím uživatelem (zákazník). Každému našemu zákazníkovi garantujeme dostupnost služeb.

Z našich zkušeností je dostupnost cloudových služeb 99,9%. To znamená, že měsíční výpadek služby může být maximálně 8 minut. Dokáže tohle vaše IT? Jak velký byl váš poslední problém s IT?

Každopádně stav služby můžete vždy zjistit na Workspace (G Suite), Status Dashboardu zde.

Detailní přehled smlouvy SLA pro Workspace (G Suite), naleznete zde.

A pokud řešíte jakýkoliv technický problém, je tu pro vás naše technická podpora.
Co je SLA a smluvní garance dostupnosti služeb?

Chci kontaktovat
obchodního zástupce

Zavolejte nám +420 777 627 846

Nebo nám napište

Zanechejte kontakt
a zavoláme Vám zpět

Zanechejte nám kontakt a mi se vám ozveme

Ověřeno velkými i malými firmami

KIWI
Shopsys
Growjob
Kudrna
Business success
Level Up Marketing