Tipy a triky

Jak zapnout nahrávání hovorů v Meetu?

Google do 30. září odemkl Enterprise funkce pro všechny uživatele. Co to znamená? Źe můžete k jedné schůzce připojit až 250 účastníků najednou a nahrávat na svůj disk záznam schůzky a streamovat živé vysílání schůzky pro až 100.000 sledujících.

Bohužel živý přenos lze streamovat pouze v rámci vaší domény. Znamená to, že můžete živě promlouvat na všechny zaměstnance bez toho, aby jste je jednotlivě přidávali do účastníků plánované schůzky v kalendáři.

Nastavení služby lze provést globálně pro všechny uživatele v doméně (číslo 1 ve vloženém obrázku), nebo pouze pro určitou skupinu uživatelů. https://support.google.com/a/answer/7304109?hl=cs

Jak nastavit nahrávání hovoru v admin konzoli?

Otevřete si svou konzoli na adrese admin.google.com, klikněte na Aplikace, G Suite, Hangouts Meet. Zobrazí se toto okno. Kde se co nastavuje?

  1. Nastavení služby. Lze definovat různá nastavení pro všechny uživatele v doméně, nebo jednotlivé členy v rámci skupiny (nahrávání hovorů lze zapnout pouze pro obchodní oddělení, skladníkům ve firmě to bude k ničemu a zbytečně nahraná videa budou zbytečně zabírat úložnou kapacitu na disku firmy)
  2. Zapnutí možnosti připojení ke schůzce prostřednictvím vytáčeného telefonního připojení (lze použít v oblastech, kde je datový tok nedostatečný pro připojení přes data, nebo v situaci kdy připojenému účastníkovi schůzky vypadává hlas při jeho slovu. Připojí se prostřednictvím telefonní sítě a jeho hlas je v pořádku)
  3. Nastavení streamování schůzky do vaší domény. Lze použít v situacích, kdy chcete najednou oslovit všechny zaměstnance bez toho, aby jste je museli jednotlivě přidávat k události v kalendáři. Při nastavování živého vysílání lze připravit i klon streamu, kde nebudou moci uživatelé žádat o slovo, atp. více ZDE. Nastavení streamování se musí provést v události v kalendáři. Po zvolení typu vysílání “Stream” se vygeneruje odkaz na webovou  stránku, kde bude stream probíhat.
  4. Zde se zapíná možnost uskutečňovat videohovory
  5. Klientské protokoly znamenají, že budete mít informace o tom, kolik dat se odeslalo v řeči, videu, kdo sdílel obrazovku a další.
  6. Nahrávání schůzek. Probíhá na disk organizátora schůzky. Záznam může později ze svého disku sdílet ostatním.
Statistika uskutečněných schůzek v doméně.

Náhled na statistiku uskutečněných Meet konverzací v doméně najdete ve spodní části obrazovky nastavení služby Meet v administrátorské konzoli.

Naleznete zde informace o tom, kdo organizoval schůzku, jak dlouho trvala, jaké bylo vytížení sítě, ztráty paketů a další informace.

 

Detail schůzky vám poskytne informace o tom, kdo se kdy připojil, jak dlouho byl na schůzce, kdo sdílel obrazovku, jaká byla kvalita připojení.

Data schůzek lze filtrovat podle přesné emailové adresy organizátora, délky trvání, datumu uskutečnění a dalších parametrů. 

K čemu vám to bude dobré?

Například pro kontrolu výkonu obchodníka na home office. Vyreportuje x uskutečněných virtuálních schůzek s klienty a strávený čas. Vy máte možnost namátkově tyto fakta ověřit.

Jak zapnout nahrávání hovorů v Meetu?

Chci kontaktovat
obchodního zástupce

Zavolejte nám +420 777 627 846

Nebo nám napište

Zanechejte kontakt
a zavoláme Vám zpět

Zanechejte nám kontakt a mi se vám ozveme

Ověřeno velkými i malými firmami

KIWI
Shopsys
Growjob
Kudrna
Business success
Level Up Marketing