Víte co jsou to dynamické emaily?
Představte si situaci, kdy zákazníkům pravidelně nabízíte akční zboží. Týden co týden, pokaždé jiné.
S dynamickým emailem stačí odeslat jednu emailovou zprávu. Její obsah se změní ve chvíli, kdy se změní obsah dynamického emailu na straně odesílatele. Vypadá to jako Sci-Fi, ale je to tak.
Dalším příkladem je například potvrzení objednávky kupujícímu. Nemusíte už posílat oddělené emaily obsahující nejdříve poděkování za objednávku se sumarizací, potom potvrzení o přijetí platby, fakturu po opuštění zboží od dodavatele a nakonec dotazník spokojenosti. Vše se dá přidávat do těla jednoho mailu.
Dynamický email je něco jako datový komunikační tunel k zákazníkovi, který v něm uvidí vždy ty nejaktuálnější informace!
Zdroj dat: https://gsuiteupdates.googleblog.com/2019/11/dynamic-mail-android-ios.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+GoogleAppsUpdates+%28G+Suite+Updates+Blog%29